lørdag 10. april 2010

Tid..trenger mer tid!!

Her ser det ut som jeg har lagt ned..før jeg nesten har startet..'ler'. Men disse dagene er fylt med 50års.lag, besøk og div hagearbeid..sukk. JEG ville heller vært her å scrappet (har jeg fått en sykdom/avhengighet?;DD). Men kommer forhåpentligvis sterkere tilbake i morge. Har såå lyst til å prøve meg på en, eller to utfordringer, men synes det bare er så flotte bidrag..hmm, og jeg skjønner ikke hvordan linken evt foregår..'leer':))

Ønsker alle en superduperfenomalistfantastisk dag..puuh!:))
Klem fra meg..til alle dere koselige mennesker der ute!:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart er det greit at du følger bloggen min♥ Legger meg til som følger hos deg og:) Burde delta på utfordringer da, synes du er kjempe flink!! ♥

Ha en fin helg:)

Miss StampAlot sa...

Heisann =) Har tatt en titt innom bloggen din.. så mye fint du lager, påskeegget og kortene var nyydelige. Har lagt meg til som følger inne hos deg.

Ta gjerne en titt hos meg..

stor klem fra Marielle

Miss StampAlot sa...

Koselig at du ville følge meg tilbake =) men du er ikke på blog-lista mi..

gleder meg til å se mere fra deg..

Scrappellen sa...

Oi da. Har sikkert gjort en feil..igjen!!:)). Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg får evt., teller eller linket opp til en utfordring og masse annet, men lærer så lenge man lever da..ler.
spretter innom deg en tur nå jeg:))

Unknown sa...

Hei tante!
Så bra at du har startet å blogge :) Og jeg er selvfølgelig følger ;)

Et lite tips ang innlegg. Når jeg først er i gang med å lage innlegg lager jeg ofte flere samtidig, men sprer de utover uka.
Det gjør du ved å klikke på "alternativer for innlegg" nederst på innleggsboksen. Her kan du endre dato slik at du kan lage mange innlegg samtidig, men som dukker opp til avtalt tid :)

Klem Jeanette