søndag 9. mai 2010

Konfirmasjonskort!

Her kommer mitt absolutt SISTE konfirmajonskort, for iår! Nå bare gleder jeg meg til sommerens gladfarger og blomsterflora:)
Denne ideen med cd plate som pynt, har jeg sett et eller annet sted, men kan ikke finne den igjen. Passet bra til gutt da (jeg har nesten bare fått gutte kort forespørsler:D).
Sender dette kortet til Nordsalten, utfordring#6.:)

Brukte krem og brun bazill, svertet med vintage photo. Mønsterark fra GCD, og et note mønsterark som det ikke står produsent på.
Stjernen er embosset litt med sølv. Charms og lenke fra TH, sølvblader fra Inkido og metallblomsten fra Kort og Godt. Stemplene er fra Stempelglede og Kort og Godt.
 Jeg hadde ikke noe "nytt" stempel til å bruke inni, så jeg fant noe på nettet og skrev det ut på bazill:)


Det ble et staffelikort..denne gang også. Men, jeg synes de er ganske dekorative og greie å lage. Bak fronten har jeg laget en lomme, som det er plass til penger og evt. personlig hilsen.

Såå, om dere har lyst og tid, så anbefaler jeg dere til å ta en kikk i min niese's blogg, Fryd+Design. Hun er helt utrolig flink med det meste og så kreativ. Nå har hun publisert sitt første nettmagasin! Det kan lastes ned på bloggen hennes, og der finner dere MASSE oppskrifter og ideer på bla. mat, håndarbeid, interiør,..osv. Se bare hva hun klarer å ut av gamle laken fra 70-årene, eller hva det skulle være!!:)) ANBEFALES:)
Og jeg må selvfølgelig reklamere for denne fantastiske kreative jenta, en av de 10 beste bloggerene i landet, som har fått sin egen maling fra Jotun!

Er det rart jeg er en superSTOLT tante?:)))
Ønsker dere alle en fantastisk søndagskveld videre!:)
Take care.
Klem,Ellen:)

9 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Nydelig kort, da er det bare å ta sommer fargene i bruk!!

;0)Gry-Beate

Marte sa...

Hei Ellen! Tusen takk for kjempekoselig kommentar :) Det varmer så godt når du legger igjen spor etter deg... :)
Et utrolig stilig og detaljert guttekort. Jeg synes det er så vanskelig å dekorere kort til gutter, men dette ble jeg virkelig inspirert av! Takk for at du deler!
Klem fra Marte

Mette sa...

Så stilig guttekort!!!Kortet under var også nydelig!! Begge to er så nydelig pyntet med ulike guttedetaljer!! Det er bare hyggelig hvis noe av mine kort er til inspirasjon, så det er bare å ta ideer fra meg!
Klem Mette

-Sanna- sa...

Heisann.
Takk for hyggelig hilsen.
Dette var et utrolig stilig kort med flotte detaljer.

Mim... sa...

Jättesnyggt med flotta detaljer!! ni är helt otroliga med ert konfirmationsfirande i Norge.

tone sa...

WOW!!!!
Dette var jo bare helt nydelig!
Flott med den stjerna du har brukt.
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone

Marte sa...

Hei igjen Ellen!
Teksten har jeg skrevet på data (photoshop) og skrevet ut på ark. Bruker ikke MAC..
Jeg blir mer og mer fasciert av diesene dine, men kan jeg bruke revolution? Det er maskinen jeg har, og hadde ikke tenkt til å invistere i en ny med det samme... Men ser jo nå som jeg er inne å ser på dette lekre kortet igjen at den planen ser mørk ut... ;)
God natt/morgen søte :)
Klem!

Plundis sa...

Kjempestilig kort du har laget!!! Tøffe detaljer...

Takk for at du deltar på utfordringen hos NsHk...

Klem
-Gro-
aka Plundis

Jorunns hobbyblogg sa...

Hei!
kanonflott kort!

Jorunn