onsdag 26. mai 2010

Kort

Her ble det et kort til igår, men med ferdig motiv denne gangen!:). Må gå noen runder til med meg selv og prøve å bli mer kjent med Promaker:))

Motivet er funnet på nett. De nydelige arkene er fra I Love to Scrap, satt på krem Bazill.  Blomster fra WOC, sommerfuglpunch og bordpunch  (det er min nye gave til meg selv;D)fra M.S. Oops..kjøpte forresten en ny bladutstanser samtidig:)).

Metallpynten med "Thoughts" på fra Tim H., passet så fint til motivet. Og alle blomstene + noe av motivet har fått Glimmermist Pearl på seg, men vanskelig å se.

Innsiden med de samme arkene, stempel fra Papir i Hjertet (nydelig), skrivefelt stanset med Spellbiders. Og igjen..den flotte nye punchen min:)). Jeg har ikke satt noe spesiellt stempel på disse kortene, for jeg er litt usikker ennå på hva og hvem de går til!:)
Da skinner solen atter engang her, og det håper jeg dere alle får, der dere er:). Nyt dagen, den kommer aldri igjen!:)
Klem,Ellen

Kort o mania-Sitat/dikt/ordtak
Papertake weekly Challenge-Say it with flowers
Stamp something- 2of something (2 sommerfugler)

13 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så flott dette var.
Herlige farger. Og innsiden var delikat synes jeg.
Selger du kortene dine?

oheidia sa...

Dette var et veldig nydelig kort. Likte så godt fargene til dette vintage motivet og detaljene som blomster og sommerfugl passet så godt inn.

:=) Heidi

Kari sa...

Noe så lekkert! Den punchen din var virkelig verdt pengene, for den pynter sånn opp. Og den sommerfuglpunchen er lekker, har samme selv og det er min favoritt!

Yvonne sa...

Nydelig kort du har laget her! Stilig med bordpunch og sommerfugler. Og skikkelig lekkert inni og.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort, Ellen! Nydelige blåfarger sammen med det hvite! Gratulerer med ny punch..blir så lekkert i bruk! Likeså med spellbinders rammene:-) Du er jo bare så flink til å fargelegge med promakers..rene mesteren allerede syns jeg. Kjekt å variere litt og motivet så flott her da:-)

Ha en fin og kreativ kveld! Klem Laila.

Mim... sa...

Underbart!!! vilket fint kort:

bestevenn sa...

Nydelige farger, bilde og lekkert med all pynten din. Og kjempeflott tekst inne i kortet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Lisa sa...

Beautiful work! thanks for joining us at Stamp Something this week!

Erin... sa...

beautiful easel card love the vintage feel. Thanks for playing along with us at Stamp Something this week!

Linda S. L sa...

vakkert kort! sååå søte dem små sommerfuglene, herlig detalj! tusen takk for et herlig bidrag til kort o mania sin utfordring :)
klemm fra Linda

Guro sa...

For et herlig vintagekort du har laget! Nydelig bilde og lekkert både på inn- og utsiden! Herlig bord, og skikkelig flott blomsteroppsett :-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem Guro

Jeanette sa...

Kjempefint kort du har laget! Tusen takk for ditt bidrag hos Kort O Mania. Klem.

Anette sa...

Herlig kort du har laget! Nydelige mønsterark og herlig motiv ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette ;)