onsdag 30. juni 2010

Bare måtte!!:))


Jeg måtte jo også prøve meg på å lage et kort med blomsterhjerte, etter å ha sett Hanne's kreasjon:). Det ble ganske enkelt inni, for jeg synes det ble nok med alle blomstene og blondene på utsiden!:). Mønsterarket er fra Websters page, og stemplet fra Stempelglede's bryllupsplate.
Hjørnene er fra Kort og Godt:)


Alle blomstene har fått Stickles og blonden er fra sybutikken "min":).
Ønsker alle en solrik og flott sommerdag imorgen..(Gisle har satt den gule kula på de fleste steder på kartet i morgen...heldigvis;D).
Og jeg er såå glad for alle de kjempe koselige og snille kommentarene dere legger igjen hos meg!!
Klem,Ellen:)

8 kommentarer:

MonaV sa...

Love it!!!!
Disse hjertekortene er så flotte, og du har virkelig pyntet det nydelig.

Wenche sa...

Aaaahhhh. Så utrolig lekkert, Ellen!! Og den blonden er så sart, lett og elegant. Rett og slett nydelig.

Sommerklem fra Wenche :0)

Mim... sa...

Så flott hjärtekort!!! härliga blommor och snygg blonde.
Ha en bra kväll.

Pinklady 68 sa...

Wow, for et utrolig nydelig bryllupskort igjen Ellen!!! Lekker blonde og nyyyydelig blomster!

Klem Laila.

Trine sa...

Virkelig nyyydelig:)

Anne H. sa...

Ååå, så utrolig nydelig kort, Ellen!
Så flott med alle blomstene og blonden!
Bryllupskortet under her var også lekkert! Nydelig pyntet og fine farger! Og malingen er det slettes ikke noe å si på! - Tror jeg må få lov til å lifte et av kortene dine - *lol*
Ønsker deg en flott helg - vi får håpe den gule kula holder over helgen!
Klem, Anne :)

-Sanna- sa...

Du lyktes jo flotters med dette.
Veldig lekkert.

Unknown sa...

Romantiskt, underbart, fantastiskt, helt sagolikt kort, du är så duktig.

Ingela