mandag 22. november 2010

Nye ark fra Maja Design og et julekort fra meg!:)

Gode Minner, Tønsberg, har fått inn en helt fantastisk ny -serie ark fra Maja♥! Det er midt i julekort produksjonen ja, men allikevel MÅ jeg "adoptere" noen av disse, så jeg kan få dem i hus:)). De ser utrolig lekre ut, og jeg kan ikke si annet enn at Maja's 3års jubileum' ark er en Top1 hos meg♥.:)

Så har jeg laget et blått julekort..igjen, men noe enkelt denne gang. Motivet, fra Johanna Sheen, er så nydelig i seg selv, så det krever ikke så masse annet, synes jeg:)


Har brukt fjorårets julark fra Ladybug, og pyntet med blomster fra WOC, snøstjerner fra M.S puncher, og stempler fra Kort og Godt. Blomstene har jeg svertet litt i kantene med Walnut stain, og hatt Star Dust på. Motiver er fargelagt med Distress ink refills. Rammen rundt snømannen, er en Spellbinders rammen som jeg har kuttet av halve delen på.:).

Håper dere alle har en flott kveld, og får en super solrik novemberdag i morgen! Tusen takk for at dere følger meg, og det gleder og inspirerer masse med alle de koselige kommentarene dere legger igjen:)
Klem, Ellen

5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Og jeg er så enig med deg, Maja er kommet for å bli..
Klem fra Kaia

Hilde sa...

Ikke sant disse er flotte. Vi har og fått de i hus i butikken, og elsker de!
Jeg er veldig glad for at jeg for 2 år siden hadde tro på Marie og hennes design og kjøpte inn hennes ark, som de første i Norge!!
De bare selger og selger!!

Koselig kort du har laget også, glemte nesten å kommentere det!! hihi, ble helt oppslukt i din "majaplakat"
Ha en fin uke Ellen!

Sylvia sa...

Dette var et alldeles nyyydelig julekort:-)

Lene Aase sa...

For et vakkert og elegant julekort, blått funker alltid:)
Nydelige mønsterark fra Maja-design:)
Klem fra Lene:)

Wenche sa...

Nyyydelig, Ellen!!!
Så flink du er med blått!! Nå må jeg se å få laget noe blått jeg også :)
Og de Maja arkene var ...sukk...lekre. Jaja, det er vel bare å fylle på med mer papir *lol*
Ha en fi fin tirsdag, Ellen!!
Klemmer, Wenche :0)