torsdag 18. november 2010

Vinner(vinnere) av Candy'en min!:) Winners of my blog Candy

Endelig har jeg fått trukket en vinner av Candy'en min...eller riktigere sagt 2!!:)  Og takk for kjempe koselige kommentarer i bloggen min, og ikke minst tålmodighet til å vente at jeg fikk tid og anledning til å trekke vinnere:). Som en lite oppveielse fordi jeg var så treg, så har jeg lagt til 1 Spellbinders, Nestabilitis label fourteen og disse blomstene, og trukket 2 vinnere!:)

 Og så vil jeg gjerne dele de nyyyydelige rosene, jeg har fått, med dere alle:) Er de ikke vakre?♥:)

Finally I got a winner of my Candy ... or correctly.. 2!:)) I'll thank you all for the very lovely comments in my blog, not to mention the patience to wait until I had time, and opportunity to draw a winner :). As a small offset, because I was so slow, I've added a Spellbinder, Nestabilitis label fourteen, and some flowers, butterfly, and drawn 2 winners:)

And then I'd  like to share this lovely roses with you all.:) Aren't they beautiful?♥:)

Jeg klarte å bruke Mr.Random bare jeg prøvde litt:)), og han sa at  vinnerene er:...'

.I was able to use Mr.Random, I just had to trie a little:)), and he said  the WINNERS are: ...







nr 2, Inger-Helene ,som vant Candy pakken..og..


nr 9, som er Kaia, og hun  vant Spellbinders'en og blomstene:)


Gratulerer begge to, og tusen takk for "innsatsen"! Håper dere blir fornøyde med det som kommer i posten:)) Flott om dere sender meg adressene deres, innen 2 dager (ellers rekker jeg en ny vinner!)..så skal jeg få sendt premiene til dere så fort som mulig!:)

Congratulations to both of you, and thanks for "efforts"! I hope you will be happy with what comes in the mailbox:))  I need your addresses, and then I'll get the prizes sent to you as soon as possible:)

Ønsker dere alle en fredelig og kreativ dag♥!:)
Wish you all a peaceful and creative day♥:)

Klem, Ellen

3 kommentarer:

Helle sa...

Hipp hipp hurra til to heldige vinnere!!!
Til dere andre,prøv gjerne lykken hos meg :-)

-Helle-

❤ Kaia sa...

Hey hey, ska sei.
Så koselig å vinne candy.
Tusen tusen takk.
Adressa mi har du jo...
Natta....
Klem fra Kaia

poerava sa...

félicitaions aux gagnantes et merci encore