onsdag 26. januar 2011

Nå er jeg igang med jula igjen;D.Julekort nr 2 til Hjertebodens Juleblogg.

Her kommer julekort nr 2 til Hjerteboden's Juleblogg, og det ble, til en forandring, et criss cross-kort:).
Tilda, sittene på en "blonderekke", er malt med Distress ink refilles, og de vakre papirene er gaaamle, og de har jeg spart og vært veldig kjip på å bruke:)). Swirlene som er oppi blomstene, kommer fra Marianne's.

Det som er kjekt med denne typen kort, er at det er så fin plass til å skrive på!:)

Også var det den "bakenden" igjen da!:)) Har ihvartfall pyntet alle 4 sider, for jeg klarer aldri å lage bare forsiden!:)

Håper dere får en nydelig og postiv solskinn's dag! Her skinner solen fra klar himmel:)

Klem, Ellen

Aifactory challenge.-Anything goes
Crafty Ann's challenge-Ring in the new one, but dont forget the old one (New DP, old image)
Penny's Paper Crafty cahallenge-Anything goes
Paper Cutz-Anything goes
Wee Memories challenge-Anything goes
Simply Create challenge-Ues your punches
Stamp Something challenge-Cute something
Stamp with Fun-Blue and brown

8 kommentarer:

Sylvia sa...

Nyydelig julekort du har laga:-)
Delikate farger og flott pynt!!

Mandy sa...

Beautiful card Ellen, so pretty
hugs Mandy xx

Anonym sa...

Nydelig kort du har laget, flott papir og nyyydelig malt :o)
Åh, så godt høre (dvs. lese) at det er andre enn meg som også av og til har litt problemer med å skulle bruke det fineste papiret/pynten... Siden jeg er såpass fersk har jeg jo ikke så mye ennå heller...
Ha en fin dag i solskinnet du også, sola skinner hos meg også!
Klem Heidi

Jose sa...

Gorgeous card, love the colours you have used

Ann Whitfield sa...

Absolutely stunning! Thank you for joining us at Crafty Ann's
Ann x

Therese sa...

For et nyydelig criss-cross kort. Lekre farger og papirer. Nydelig pynt også. :)

iReneM sa...

A wonderful card - so pretty.
Thank you for sharing it with us at Crafty Ann's

x

Stempeltiger sa...

Such a really BEAUTIFUL card Ellen!
You've coloured the sweet image beautifully.
The colours and details are absolutely gorgeous.
Wishing you a great day.
Hugs from Germany
Swantje