torsdag 22. mars 2012

"12 tags og 2012!-March!:)

Hei hei!:)
Det er litt stille herfra om dagene, men jeg kom på at jeg har jo glemt mine tag's, som jeg har laget etter Tim Holtz's "12 tags og 2012!:), for mars, og denne laget jeg hos Hobby-Hagen♥!:)
Der var vi maaange herlige scrappe-jenter, og skal fortsette å møtes 1 gang i mnd, for å lage disse disse tag'sene han legger ut!;)
Dette er et kurs, for alle som måtte ønske det, og det er bare å ta kontakt med Monica i butikken, eller på FB siden, HER!
*
Dette er tag'en vi laget for mars måned, og HER kan du sjekke ut siden hans, om du vil!?:)


Klarte å få "trøkt" inn noen rester av Pion Design papirer, selv her, hihi!;))


Skikkelig gøy å lage, og veldig greit om man ikke er helt i scrappeslaget!:)

Ønsker dere en deilig kveld, og en strålende dag i morgen, med masse SOOOL♥!:)
Go'klem, Ellen

9 kommentarer:

cebelica sa...

Gorgeous tag!

Torill sa...

Kjempetøff!
Torill

Unknown sa...

HiEllen, what a lovely tag. Hugs, Frea

Anne-Eddie sa...

Kjempesøte! Klem fra Anne-Eddie :D

❤ Kaia sa...

Kjempeflott.
Nydelig tekst....

Klem fra Kaia

Teresa - My Crafty Heart sa...

Wow Ellen, just gorgeous - I love your tag, it is so inspirational. Hugs, Teresa x

Nannieflash sa...

Beautiful sentiment on a gorgeous tag. hugs Shirleyxxxx

Marina sa...

Takk for i går og hele helgen. Hadde bare lyst til å scrappe mer. Vi ses på Hobby Hagen i påsken :-)
Kanskje Tim Holtz har lagt ut ny utfordringstag for april?

BlackLissi sa...

Super tøff tag! Du er så flink!