onsdag 4. desember 2013

DT Kort og Godt-"Dagen er din".


Fra det ene til det andre, og her har jeg prøvd meg på et retrokort, med de nye lekre papirene, designet av Anita T., for Kort og Godt.

Så enkelt kort har jeg vel ikke prøvd meg på før, men jeg liker de godt når jeg ser andre lager slike "Clean and simple":)
Har kun brukt hvit Bazill utenom, og preget kantene på panelene, og festet de øverste med 3 puter.
Tekstene finner du *HER og HER

Stanset ut "Paper Rosette", fra Tim Holtz, og Sizzix - Stamp & Die-cut - Banners #2
*
 Produkter: fra Kort og Godt
105545 Hvit kartong
104529 3D limputer 4mm
*
Jeg deltar i disse utfordringen:
Crafty Girls-anything goes
Ooh-la-la Creations - Birthday
Sister Act Card Challenge - Anything goes
*
Ønsker dere en vakker dag♥
Ellen

13 kommentarer:

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Patty O'Malley sa...

Lovely card, Ellen!

Chris_P sa...

Jättefint kort!!

Anne sa...

Så flott kort, liker lagene og rosetten, så fine farger. :)

Klem, Anne.

Kjersti sa...

Så nydelig kort Ellen - stilig og enkelt!
Ønsker deg ei trivelig førjulstid!
Klem fra Kjersti:)

Cards By MI sa...

Ett väldigt tjusigt kort. Både modernt och klassiskt samtidigt. Snyggt!
Kram
Marie

Viv sa...

Just beautiful! Thanks for joining in my CAS challenge at Crafty Cardmakers and good luck.

brenda sa...

A really lovely and elegant card, thanks so much for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

B x

Cathy P sa...

Beautiful cards. Your sense of design and placement is wonderful. Thanks for linking your card with the Sister Act Challenge Blog.
Hugs, Cathy xx

Nannieflash sa...

Fabulous card design, love the colour choice. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

Judith sa...

Wow what a fantastic project and thank you for joining the Crafty Girls Challenge xx

Jani sa...

lovely card!
Thanks for joining us at CFAS!
Jani x

Helen sa...

Beautiful - love the rosette and the doily in the background.

Thanks for joining us at The Crafty Girls Challenge.

Helen x