onsdag 18. februar 2015

En vårlig mixed media tag..


Laget en mixed media tag, og virkelig kost meg :)
Brukt tag #8-, grunnet med Gesso, tørket med varmepistol, og så brukt stensiler fra Tim Holtz-Gotich og Dot Fade, og påført Gesso.
Da det var tørt, brukte jeg de flotte sprayene fra Lindy's Stamp Gang, og de jeg har brukt er-Starburst Spray french Heritage , Starbust Spray Sorbet, og da jeg ikke hadde noen gul..så brukte jeg Tattered Angel's Glimmer Mist.
Sprayet flere ganger, + litt vann, og tørket mellom hver gang.


Bladene er kuttet ut fra Prima die-Blader, i hvit Bazill, malt med Gesso og strødd på Distress Dry glitter-Shabby Shutter med en gang.
Doilien under er stanset ut med Prima dies-Doily 2 Pineapple-
Den ovale rammen er fra settet m Resindekor fra Prima-Oval frames

Stemplet litt her og der med embossing-ink og embosset med Stampendous embossingpulver-White.
Limte på litt tissuetape-her og der, med Glue'n Seal.
  

Blomster er fra WOC., og "linsen/Monocles" fraT.H idea-ology har jeg malt med Distress Paint-Picked Fence, på baksiden og laget ord av rub'on på glasset

Seam båndet har jeg sprayet med samme farger som på tag'en.:)
Det ser langt ifra ryddig ut hos meg nå, men du..såå gøy det var å mixe og grise :))
*
Jeg deltar i disse utfordringene:
CCC Digi Creations - digi/stripes
Loves Rubberstamps - let it sparkle
Penny's Paper Crafting Fun - spots and stripes
Simon Says Stamp - piece of paradise
Simon Says Stamp Wednesday - add texture 
Tuesday Throwdown - use metal
*
Takk for besøket :)
Ellen

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hærlig tag Ellen ❤️
Klem

Arnhilds Kreative hender sa...

Nydelig tag, vakre farger og detaljer.

Patty O'Malley sa...

This tag is beautiful, Ellen. I love the texture you created. Those Prima dies are gorgeous. I have the leave dies but have not been able to get that doily die yet. This tag is perfect. Love it!

Gitte sa...

Nydeligt Tag.

Ayaa sa...

Love it! ;)

Dortesjs sa...

waue super flot tag så mange detaljer og i skønne farver