lørdag 6. juli 2013

GD Wee stamp-flower Fairie♥

Hei på dere og god sommer!:)
Det har vært veeeldig stille her på bloggen min i det siste, men det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe;))
Jeg har, etter en liten justering på kroppen, hoppet rundt på to krykker siste måneden, og da har det tatt litt lengre tid å få laget noe på hobbyrommet;)
*
Men, jeg er så glad og stolt over å kunne vise dere et kort i dag, med denne supersøte feen fra Sylvia Zet og Wee stamp♥.
For en stund siden fikk jeg en forespørsel fra Wee stamp om jeg ville være GD for dem..og om jeg ville, hehe.selvfølgelig, for jeg har fra første stund elsket disse søte og vakre motivene som Sylvia lager♥!!:)
*
Så stolt og beæret over å kunne være GD i Juli, har jeg laget flere kort, og her kommer det første.
Motivet heter "Flower Fairies", og kommer med 2 nydelige feer med søte tekster til, og finnes både i digi-og rubber stempler.
*
Motivet er fargelagt med Copics, papirene er fra Maja design, forskjellige bladpuncher, sommerfuglpunch fra Martha Stewart, 
Blomster, pynt, blonde og tekster fra Kort og Godt (som jeg er såå utrolig heldig å ha blitt endel av det dyktige DT til♥♥)


  
Er hun ikke herlig denne feen?:)
  Snurreblomstene er også fra Kort og Godt
Nøkkelen og hjørnet (som var opprinnelig kobberfarget) er embosset med Stampendous-Fran-táge embossingspulver-Shabby Chic Green, og jeg elsker dette pulveret!!;)



Jeg har prøvd å bruke Copicfarger jeg normalt ikke bruker så mye, på alle mine GD kort for Wee stamp faktisk!;)
Så denne søtnosen er fargelagt med: (kommer;D)


Liker så godt denne teksten, som er fra Kort og Godt plate nr-S-215


Som alltid, så lager jeg alle fire sider nesten like, og jeg får ikke til å "bare" lage en forside..selv om jeg kunne trengt det mange ganger, for alt tar sin tid, hihi!;)
Og, alle paneler er sydd med maskin;)


Tusen takk for titten, og ta turen gjerne innom Wee bloggen og se alle de skjønne motivene som resten av både Juli GD teamet har laget, men også de som har vært i de andre månedene, og jeg kan nesten love deg at du ikke blir skuffet, eller ikke finner et  motiv, eller flere, du kunne tenke deg♥!;))
OG, gled dere, for i slutten av Juli kommer det nye og utrolig skjønne motiver fra Sylvia Zet, og jeg falt pladask for dem og de søte ansiktene deres♥!:)

Det meste på dette kortet er kjøpt hos Hobbyhagen i Stokke.og der kommer det stadig nyheter inn i nettbutikken♥!:)
*
Jeg deltar i disse utfordringene:
Addicted to Stamps Challenge: gorgeous Lace
A.R.T. Card Challenge: Anything Goes 
A.R.T. Challenge-anything goes
Crafts And Me-anything goes
Crafty Catz - it's child play
Can you Digi it - Summer smiles
Creatalicious - All about summer
Creative Moments - flowers
Creative Craft Challenges 2W, 3E - #13 A Stitch In Time (Real or Faux) (Week 2)
OSAAT - Anything Goes
Nordsalten Hobbyklubb: Masse blomster
Kort o Mania: Mine 5 mest brukte accesorizes, blomster, perler, bånd, charms, punch, embossing
Trykkpressa: Blomster og sommerfugler
Paper Minutes W- #276 Die Cuts
Sentimental Sundays - Digital image with sentiment
Tammy's Scrapin Corner - Summer fun
Simon Says Stamp and Show - Anything Goes
Creative Moments - Flowers
Jellypark - Celebrate Summer
Oozak - Anything Goes w/ Girly theme
Sister Act Card challenge - Anything Goes
Scappers Delight - die cuts or punches
*

Produkter brukt.


28 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot kort. Rigtig sødt motiv.

Christine Riley sa...

Beautiful card and beautiful coloring, thanks so much for joining us at the CMC Challenge!
Hugs, Christine

PaperDaisies sa...

What a stunning card. I love everything about it. Greta use ogf embellishments. Thank you for joining us over at Creatalicious. Hugs Nina

PaperDaisies sa...

Such a beautiful card. Love the card layout. Thank you for joining us over at Ladybug Crafts. Hugs Nina

richardbreaks sa...

This is such a beautiful card! I love every surface of it! So hay you could play with us at Oozak!

Filharmonica sa...

Lekkert kort Ellen! Nydelig fargelagt og herlige farger. Ha en flott helg :-)

Patty O'Malley sa...

This is beautiful and sweet, Ellen! You create the most beautiful details.

cr8iveme sa...

Your card is just lovely and definitely brings a smile to my face.

Hugs,
Mary Ellen, C.Y.D.I.? DT

Sunshine HoneyBee sa...

Sweet image and bee-utiful embellishments. Especially like the lace. Thank you for entering OSAAT Ch#170 Anything Goes.
Melissa
"Sunshine HoneyBee"
OSAAT DT

Else Irene sa...

Rett og slett nydelig!! Takk for at du er med på Trykkpressa i juli ♥

Heidi sa...

Så utrolig fint dette var - for et nydelig motiv og flotte detaljer ♥ Håper du slipper krykker nå og at du har det bra .) Jeg er akkurat som deg - klarer ikke bare å lage forsider på kortene mine lengre - da blir de liksom helt nakne!
God sommerklem fra Heidi

Hazel sa...

Stunningly gorgeous - thanks for entering this into Crafting Musketeers challenge 3, Hazel, Guest Designer x

artwolf2009 sa...

what a sweet Card with so many Little Details. Thanks for participating at LOC and hope to see you again.

Anne Bente sa...

Åhhh hvor er den smuk♥
1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring,

knuzzz DT Anne Bente
God sommer♥

kelly ledder sa...

This is stunning, thank you so much for playing along with us at Scrappers Delights!

valou250809 sa...

Your card is fabulous! I love all your cards! Thanks for playing with "Ladybug Crafts". Good luck!

Marlene Atkinson sa...

A stunning card. A gorgeous image, papers and layout. Thank you for joining us at Creative Craft Challenge. Marlene DT

Suzanne C sa...

Gorgeous card. The image is beautiful and the embellishments are charming! Fabulous design inside and out. Thanks for playing along with us at Simon Says Stamp and Show.

Keren Howell sa...

Beautiful! You are so skilled at colouring, such painstaking work! Thank you for joining in with LOC Challenges! xxx Keren

Anonym sa...

So sweet. What beautiful colouring! Thank you for sharing at Creative moments.
Leona (DT)

Aunty Sue sa...

So adorable love the image and colour you have picked, thanks for sharing with us this week at Crafty Catz

Sannekreativ sa...

Wow virkelig smukt kort. 1000 Tak for at du er med på udfordringen hos os på Card and scrap. DT Sanne

Naomi Johnson sa...

So elegant! thanks for joining us at Crafty Catz this week. Naomi xx

Patricia St Martin sa...

Gorgeous card! Your coloring is fantastic and your colors palette is so beautiful. Love all the embellishments they help make your card inside and out a stunning creation. Thanks for joining us at Color Me Creation. We love seeing your creation Good luck on the Challenge.
Hugs, Patricia

michele sa...

Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Samantha Casey sa...

Very pretty! I love the soft colors! Amazing job! Thanks for joining us for the Oozak Challenge!

-Samantha

Jan sa...

This is great! Thanks for playing along with us at Crafting Musketeers xx Jan

Susan sa...


Beautiful card – lovely layout and colours
Thank you for joining us at Ladybugcraftsink xx